Шановні відвідувачі! Вітаю Вас на сторінках мого блогу! Бажаю приємного перегляду. Сподіваюсь, що блог буде цікавий усім відвідувачам!

ПОЗАКЛАСНІ ЗАХОДИ

 Сценарій свята “ Зимуючі птахи “.

МЕТА:

  ознайомити учнів з різними видами зимуючих птахів; уточнити і систематизувати знання учнів про птахів своєї місцевості, формувати навички правильної поведінки в природі розширити і закріпити знання учнів про птахів, їхню поведінку і спосіб життя, про роль і місце у природі, про значення у житті людини; поглибити знання учнів про зимуючих птахів нашої місцевості, про екологічні зв’язки між ними та навколишнім середовищем

   розвивати спостережливість, бажання якомога більше дізнатися про        навколишню природу; розвивати інтерес, спостережливість; навчити правил поведінки в природі, учити замислюватися над наслідками своїх дій;

  виховувати в дітей дбайливе ставлення до пернатих друзів, любов і       милосердя до всього живого на землі; сприяти духовному збагаченню юннатів.
Обладнання. Годівнички різного виду, виготовлені вихованцями з допомогою батьків, ілюстрації зимуючих птахів, гнізда птахів,  презентація «Зимові птахи», ілюстрації , малюнки, маски птахів, костюми для дітей,  телевізор, ноутбук


« Птахи – частина природи, без яких її краса була б неповною»,
«Ніколи не зробимо шкоди
Ми пташці у нашім краю.
Ми друзі і вірні, і щирі,
Бо ми бережем повсякчас
Пташок, що літають у вирій,
І тих, що зимують у нас»

 

                                         Хід свята

(відео агітація)

В1. Шановні гості! Вітаємо вас на нашому святі зимуючих птахів!  Ви чуєте цю чарівну музику!? Вона нас  закликає зупинитися й подивитися  навкруги. Так, нас оточує  прекрасний світ, сповнений чудес і  таємниць. А ми інколи проходимо повз них і  навіть не помічаємо.

 Надзвичайним, дивним, чудовим є світ птахів! Уявіть собі: пташки – великі і маленькі  населяють усі куточки  нашої планети. Вони чарують нас своїм співом, різнобарв’ям оперення. Без пташиного щебету світ був би  не цікавим, нудним!

2 – й ведучий.  На нашій планеті понад 8600 видів, зокрема в Україні понад 360 видів осілих, перелітних, зимуючих та залітних птахів.

1 – й ведучий.  Птахи прикрашають землю. Їх весела, дзвінка пісня, яскраве забарвлення оживляє природу, вселяє в нас бадьорість і радість.

2 – й ведучий.  Зима – найскладніший період у житті птахів. Не так холод, як голод дошкуляє тим, що залишилися зимувати разом з нами. Давайте допоможемо їм, підтримаємо їх!

Пісня «Три білих коня»

  Застигли річки, кригою скувало.

   І снігом білим замело.

  В лісі птахам тяжко жити стало, (Двічі)

   Бо навколо вже зима, зима, зима.

   Так давайте разом допоможемо їм

    Цю зиму холодну пережить

    Віддячать пташки нам ,віддячать пташки нам,

    Улітку у садах.


В.1 Друзі, ви вже, мабуть, знаєте, що деякі птахи відлітають на зиму у теплі краї, а  інші, найсміливіші, залишаються зимувати. Зараз ми довідаємося, які це птахи, але для цього нам потрібно відгадати кілька  загадок .

 

В.2.    Із сонечком рано встає пташеня!

Цвірінька, стрибає, шука  черв’яка.

Хто відгадає – той молодець.

Сіренька пташечка – це …   (горобець).

 

(під презентацію розповідь про горобця)

У мороз і холоднечу горобці не залишають людину. Вийдіть зимовим ранком на вулицю. Здається, усе живе завмерло. І раптом – голос горобця: «Жив…жив». Нашому горобцю в Бостоні (США) встановлено пам’ятник за порятунок садів від гусені. Зграйка горобців знищує до 3000 насінин різних бур’янів щодня. Як і інші птахи, горобці заслуговують повагу і потребують підгодівлі. Та й не тільки сірі горобці залишаються зимувати в рідному краї, звеселяючи наше око.

В.1.    Вірно людям я служу,

          Їм дерева стережу,

          Дзьоб міцний і гострий маю,

Шкідників ним  добуваю.   (дятел)

(розповідь під презентацію)

 

Кожне дерево обстукає він, відшукуючи комах-короїдів, і обов’язково  зловить їх, не даючи дереву загинути. А допоможе йому в цьому його язик, який прямо-таки чималенький – до 14 см завдовжки та ще й дуже гнучкий.

 

В.2 Я пташка невеличка

У мене білі щічки,

Сірі лапки, чорна шапка,

Фартушок жовтенький,

Голосок тоненький.

 У вирій не відлітаю,

Рідний край не покидаю.

Діти разом – це…            ( синичка)

(розповідь під  презентацію)

Кожна синичка за добу з’їдає  стільки, скільки важить сама. Якби людина мала такий самий апетит, то вона повинна була б з’їдати 40 буханців хліба за день. В морозні ночі зграйки синиць ховаються у дупла, щілини будівель і сплять, тісно притулившись одна до одної, утворюючи пухнасту кулю, із якої стирчать хвостики. Така ночівля допомагає синичкам зберегти тепло.

 


В.1   Подивіться: у  дворі

В чорних шапках ці птахи.

Ще й червоні фартушки.

Одягли собі пташки.

Значить сніг і холоди

Наближаються сюди.

Через те  тепер і ви

 звете їх як …. (снігурі)

(розповідь під презентацію)

Снігура можна визначити за смутними монотонними посвистами «гв’ю», а також за червоною грудкою. Узимку ці птахи живуть зграйками, дуже полюбляють ягоди горобини. Їдять також насіння та ягоди багатьох деревних і чагарникових рослин.

 

В.2.  В хвойнім лісі я  живу,

Там пісні  співаю.

Шишки дуже я  люблю,

З них зернятка маю.

В лісі я  ще  санітар,

А зовуть мене… (шишкар).

 

(розповідь під презентацію)

Не важко помітити на дереві шишкарів. Особливо вирізняються на фоні темно-зеленої ялини яскраво-червоні, вогнисті самці. Побачити такого красеня у зимовому лісі - і очам своїм не повіриш: птах то сидить на гілці, чи горить новорічний ліхтарик?

 Таким дзьобом, як у шишкаря, не піднімеш з землі насінину, не схопиш жука чи гусінь, не піймаєш метелика. А от шишки патрати ним зручно - тільки торкнеш, а вона вже й розкрилася. Зранку до вечора лузають вони насіння, злітаючи на землю раз або двічі, щоб втамувати спрагу сніжком і знову взятися до діла.

В,1.

Біла латка, чорна латка                                 

по дереву скаче…(сорока)

 

(розповідь підпрезентацію)

 Живиться сорока переважно комахами, але не відмовляється від загиблих тварин, а іноді хапає пташенят свійських птахів. У більшості випадків, шкода, яку наносить сорока, не така вже й велика, в порівнянні з користю, яку вона приносить знищуючи шкідників.

В.2. У мороз і заметілі птахи замовкають. Вони ховаються в затишні місця й настовбурчують пір’я. Так вони зберігають тепло. Часто взимку птахи гинуть від голоду. Саме голод для пташки страшніше, ніж холод. Пропонуємо подивитися чим підгодовувати пташок взимку,

(ВІДЕО ПТАШИНА ЇДАЛЬНЯ)

В.2Пропонуємо послухати , про що птахи говорять взимку.

Входить ворона, «літає» по галявині.

Ворона. Кар-р! Кар-р! Ох, і тяжко нам, воронам, живеться! Всіх боятися доводиться, особливо дітлахів. Як тільки побачать нас, так і намагаються сніжком влучити.

Синиця (літає). Бр-р! Який мороз! Добрий день, тітко Вороно! А я чую: хтось тут розмовляє. Сиджу на гілочці, видивляюся, де чого б з'їсти, хоч би крихточку знайти. Тяжко нам доводиться бідувати! За зиму з десяти синичок виживає лише одна. Бідні мої сестрички!

Горобець. Цвірінь! Цвірінь! Що тут говорити, взимку всім пташкам сутужно приходиться. Я теж не знаю, як зиму пережити.

Сорока. Скрее-ке-ке! А я не так давно чула новину: цією зимою птахам буде легше. Кажуть, є такі діти, які зроблять годівнички і розвісять їх у са-

дах,  і навіть у своїй школі. Скрее-ке-ке!

Ворона. Кар-р! А що це за годівнички?

Горобець. Я минулого року бачив таку. Це такий столик, де насипана різна їжа: і насіння, і зерно, і крихти, і навіть сало.

Синичка. А чи знають діти правило? Корм до годівничок треба підсипати щодня, інакше ми зневіримося і не будемо прилітати.

Чижик. Минула зима була скрутною. Часом, бувало, підлечу до годівнички, а там — порожньо. Так і лягав спати голодним.

Ворона. Як ви гадаєте, сорока правду сказала?

Синичка. Не знаю, сороці вірити важко. Вона тільки й знає, що розносить по лісу всілякі плітки.

Чижик. А як би було чудово з годівничками... Скільки б птахів від голодної смерті врятувалося.

Сорока. А давайте попросимо дітей, щоб вони зробили для нас годівнички. І тоді ніяка зима нам не страшна.

Усі птахи говорять разом.

Милі, любі школярі!

Нам зимової пори

Киньте зерна, киньте кашки,

Бо ми дуже бідні пташки.

Щоб співали вам на втіху,

Поможіть, зарадьте лиху!

Порятуйте, друзі любі,

Ми вам дуже вдячні будем!

В.1. Давайте подивимось ,які можуть бути годівнички.( відео про годівнички).

 (Учні виконують пісню)

ПІСНЯ  НА  МЕЛОДІЮ  «СМУГЛЯНКА».

Якось вранці ми у школі

Засмутилися усі.

Потрібна пташкам допомога,

Тож зберемося ми всі.

Побудуймо годівнички

І насиплемо харчів.

Будуть прилітати наші друзі з відусіль.

Пташка мила,

Вільно, вільно ти літай,

В годівничку, в годівничку завітай!

Хай морози вже не лякають,

Співом душу звеселяй.

 

    В.2. Наше свято закінчується, та нас ще чекає робота. Тепер ми підемо і розмістимо наші годівнички в затишних місцях, де пташкам буде зручніше поснідати, де їх нічого і ніхто не потривожить.
    В.1 На останок ми зараз прочитаємо і запам’ятаємо таку пам’ятку.

1.Слід усім запам’ятати
Пташок треба захищати
2.Їх оселі не руйнуй,
Краще взимку підгодуй!

 3. Синичці поріжте тоненько сальця.

4.Пшоняних зерен сипніть снігурам

5.І житніх окрушин горобчикам дайте.

6.І інших пташин теж не за будьте

7.Насінням їх нагодуйте!

 

 


 Сценарій агітбригади " Молодь за здоровий спосіб життя ."

 Мета : пропагувати здоровий спосіб життя , попереджувати шкідливі звички , формувати свідоме ставлення до власного здоровя й усвідомлення особистої

Наочне оформлення: відеоролики про вітаміни, соціальна реклама , плакати.

Музичне оформлення:

Обладнання :папки для ведучих, костюми, музичний центр.

                                      Хід заходу

Звучить музика. На сцені з’являються двоє ведучих.

1ведуча. Учені довели ,що нормальна  тривалість життя людини складає 150 років.

2 ведуча. Відомо ,що біля 100 столітньої межі люди здатні зберігати високу працездатність і гарне самопочуття.

1 ведуча. Мікеланджело створював свої шедеври до 89 років…

2 ведуча. Тиціан- до 94 роки…

1ведуча. Лев Толстой – до 82 роки…

2 ведуча. Віктор Гюго – 82 роки…

1ведуча. Середня тривалість життя українців – 67 років.

2 ведуча. Ви спитаєте : « У чому причина? Що робити? »

1ведуча. Вести здоровий спосіб життя.

Виходить агітбригада 8 чоловік під музику(пісня «Незримий бій»).

1-й учень     Щоб прожити сотню лід

                     І проблем не мати,

                     Складові здоровя

                      Треба добре знати.

2-й учень     Слухайте всі ! Слухайте нас!

                      Наша розмова про тебе, Людино!

                      Про здоровя твоїх нащадків!

                      І просто про , те як довше прожити на Землі!

3-учень.        Сьогодні ми доведемо вам,

                      Що основна цінність людини – це здоровя!

                      І ми пропонуємо вам здоровя!

                     Силу! Віру! Фізичний гарт!

4-учень. Ми-команда ! Ми- агітбригада Здоровя!

Усі разом. Твоє здоровя – у твоїх руках,

                  То бережи його щоденно!

5- учень. Хто здоровий , той сміється,

                Все йому в житті вдається.

                 Він долає всі вершини.

                 Це ж чудово для людини.

6-й учень. Хто здоровий , той не плаче,

                  Жде його в житті удача,

                  Він уміє працювати,

                  Вчитись і відпочивати.

7- учень.   Бо здоровя – це прекрасно,

                  Здорово, чудово, ясно.

                  І доступні для людини

                  Всі дороги і стежини.

8-учень.    Вдача в нас завжди така-

                  Все ми робимо жартома.

                  Любимо веселий сміх,

                  Здоровий сміх, що гріє всіх.

(Агітбригада сідає , виходить ведучі.)

1ведуча. Увага! Увага! Пропонуємо вашій увазі передачу «За здоров’я ».

               І першою гостею в нашій студії є народна медсестра Болячка,          вітаємо її.

        Болячка сидить за столом , пиляє нігті, жує жуйку.

Болячка. Привіт, народ. Сьогодні на прийомі улюблені болячки.

( Заходить карієс, у нього перев’язані хусткою зуби. )  

Карієс. Люба Болячко, спаси, порятуй! Немає мені життя в школі. Як добре було раніше з’їдять чіпси, шоколадні батончики (прорекламувати), а я тут – як тут, сиджу на їхніх зубах. А зараз яблука гризуть і свої зуби бережуть.

Болячка. Та не скигли ти! Допоможу я тобі. Що ж придумати?

(вбігає замотана в простирадло Лупа)

Болячка. Ой, що це ? Ти хто?

(входить Крутелик , лисий , у панчосі).

Крутелик. Це моя колишня лупа(проводить по голові).

Лупа. Люба Болячко, допоможи, Пантін і Шолдерс замучили. Життя від них не стало . Останній дім (показує на голову Крутелика) забрали.

(Крутелик відштовхує її від себе, Лупа повертається до Болячки).

Лупа. Слухай, Болячко, а ти яким шампунем користуєшся .( іде до неї)

Болячка. У мене шампунь на основі коноплі, тепер моє волосся шовковисте і веселе. Хто наступний ?

(заходить Перелом І Вивих)

Болячка .Це що за мумії єгипетські?

Перелом. Я – перелом, а це мій менший брат - Вивих !

Болячка. Чого ви сюди привалили? Вам що, кісток і суглобів замало(дістає кістки).

Перелом . Вимагаємо викинути комп’ютері . Діти перестали лазити по деревах(плачуть) ми залишилися без роботи.

Болячка. (підходить та обнімає їх). Ну, ну ,не плачте. Ну народ – думаємо , що будемо робити ? Як цим дітям насолити?

Карієс. А давайте їм підкинемо цукерки , щоб зуби боліли.

Перелом. А  бо шкірок від бананів накидаємо ,щоб падали частіше.

(під музику вбігає Імунітет)

Імунітет. Не слухайте їх, діти!

                Дуже важливо харчування повноцінне.

                 Різноманітне, вітамінне.

                  Жири вживайте лише рослинні.

                   Каші смачні та поживні.

                  Концентрати не купуйте,

                  Краще фруктами ласуйте!

                    Вітаміни, хлопці, їжте,

                    Яблука та вишні,

                     Будуть сильні у вас м’язи ,

                     Нерви будуть міцні.

1 ведуча. У нас в перегляді відеофільм про «Вітаміни».

(перегляд)

2 ведуча. А на нашому каналі прогноз погоди.(музика)

Дівчина. У найближчі три доби в правій частині села Зірне передбачається невелика туманність, переважно туманного диму ,але на вихідні туман повністю зникне. У центральній частині в зв’язку з підвищенням тиску зверху дихатиметься  легко. У районі  лівої сторони села можливе випадання легких крапель енергетичних напоїв, але врахуйте, що після миттєвої насолоди від цих легких крапель можливі грозові дощі з градом зауважень і запрошення батьків до школи .І тільки в районі нашої школи сонячно і ясно.

1ведуча.Ну,що ж, ось і підходить до завершення наша передача!

2 ведуча. Почекай, а яка передача без реклами? У наш час жодна передача на телебаченні не обходиться без реклами , а ми що гірші?

(звучить рекламна музика і реклама)

Пісня

Нас рекламою з дороги не зіб’ють.

Рекламують нині всі усе підряд,

Що ж обрати друзі запитають?

Все найкраще—відповідь у нас.

П-в,

І шкідливому тоді проговоримо всі «Ні!»

Бережім своє здоров’я й пам’ятаймо

Харчуватися корисно, вітаміни й фрукти їсти,

Тож здоровий в житті спосіб обираймо!

 

Хай реклама нам несе добро,

Тільки корисне для нашого здоров’я.

Бо життя чудове і воно

Не згасає,а живе в нас знову й знову.

П-в.

1 ведучий . Бути здоровим чи ні – твій вибір .

2. ведучий Зроби його .

1 ведучий . Обери життя , а не смерть .

2 ведучий . Ми – молоді , сповнені мрій і сподівань .

1 ведучий . Ми – майбутнє країни , її надія .

2 ведучий . Ми рішучі у своїх прагненнях .

1 ведучий.  Ми впевнені у своїх силах і в своєму успіху .

2 ведучий . Здоровий спосіб життя – це наш вибір .

 

Всі : Українці повинні жити 150 років !

 

  Сценарій Свята Покрови

Мета.

– Вшанування у 2016 році пам’яті героїв національно-визвольних змагань, мужності та героїзму сучасних захисників суверенітету і територіальної цілісності України – воїнів АТО;

– утвердження ідеалів свободи і демократії, збереження історичної пам’яті про доленосні події в Україні початку ХХІ століття та сприяння дальшому зміцненню патріотичного духу в учнівської молоді,

– привернення уваги юних митців до глибокого осмислення героїчної історії України і рідного краю;

 

Ф-ма «ФАНФАРИ»-виходять ведучі (9 клас)

Ведучий 1. День захисника України  – мужності й геройства свято.

І ми вклоняємося тим, хто літ тому назад багато

І тим, хто нині з автоматом наш спокій береже і захищає,

Всю нашу велику родину, рідну землю свою – Україну.

Ведучий 2. Сьогодні ми зібралися, щоб засвідчити свою повагу всім, хто носить військову форму і відзначити свято –

Разом:         День захисника України.

Ведучий 1. Це свято, згідно указу Президента України, буде щорічно відзначатися 14 жовтня. Воно є всенародним святом, бо захисниками Вітчизни є учасники національно-визвольних рухів ХХ століття, учасники Революції гідності, добровольці і військові, волонтери, діти  і дорослі — всі ті, хто в різний спосіб наближають перемогу над російськими загарбниками.

Ведучий 2. Вітчизну зі святом вітаємо нині

І хочемо, щоб вона мужніла і цвіла,

Навіки слава, Слава Україні,

Її народу слава і хвала!

Ведучий 1. Вже скільки закривавлених століть

Тебе, Вкраїно, імені лишали…

Тож станьмо, браття, в цю врочисту мить,

Рівняймося на прапор вільної держави!

 

ЗВУЧИТЬ ГІМН УКРАЇНИ

Ведучий 2. Як говорив Тарас Шевченко: «У своїй хаті – своя сила і правда, і воля», тож маємо обов’язково шанувати тих,  чий святий обов’язок – захищати свою хату, боронити свою правду – своєю силою і своєю волею.

Ведучий 1. Збройні сили України своїми славними традиціями зобов’язані козацтву. Багато століть лунають над нашою землею пісні, які уславлюють козаків. Тож хай живе і донині слава козацька, слава України.

Ведучий 2. 14 жовтня козаки святкували свято Покрови Пресвятої Богородиці. Це був великий козацький день. Саме тоді відбувалася велика Генеральна січова Рада. На ній вирішували найважливіші питання козацького життя. Цей день історії запам’ятався всьому українському народу як найголовніше свято всіх людей, котрі відносять себе до козацького роду.

Ведучий 1.: Ми можемо пишатися тим, що Україна ніколи не поневолювала інші народи, а вміло захищала себе від ворогів. Був час, коли всю нашу землю загарбали й поділили між собою сусідні держави. Нестерпно було жити українському народу в неволі. І почав він утікати в пониззя Дніпра, за пороги, де були дикі степи. Втікачі називали себе козаками, тобто вільними людьми. На островах, що лежали посеред бистрої Дніпрової води, вони заснували Запорозьку Січ.
Ведуча 2.: Сьогодні великої ваги набуває відродження українського козацтва, бо це і відродження України. Таким чином, Покрова святкуватиметься в нас не тільки як народнорелігійне, а й національне .  Козаки вважали святу Покрову своєю покровителькою.(перегляд відео )
А зараз запрошуємо наших славних козаків
(під марш хлопці шикуються, проходять коло і стають в кінці залу).

Ведучий 1: Кіш, шикуйсь!

Ведучий 2:
Гей ви, хлопці-запорожці,
А де ж ваша сила?
Чи свою козацьку славу
Ви не розгубили?
Будем, хлопці-запорожці,
Завжди пам'ятати:
Хто безсилий, той безкрилий.
Тому не літати.
Ведуча1:
І справді, запорожці були витривалі, дужі кмітливі і, на диво, хоробрі. Вони чинили опір найзапеклішому ворогові. У нашому святі сьогодні беруть участь 5 козаків. Аплодисменти.

Ведучий 2.:
Що ви знаєте про козаків ?
1-й учень: Козак - чесна, смілива людина,
найдорожча йому Батьківщина!
 2-й учень: Козак - слабкому захисник,
цінити побратимство звик.
 3-й учень: Козак - усім народам друг,
і лицарський у нього дух.
 4-й учень: Козак - це той, що за освіту,
хто прагне волі і блакиту.
 5-й учень: Козак вкраїнську любить мову,
він завжди здержить своє слово!
 Ведуча 1: Козацькому гурту ви, бачиться, раді,
Скажіть, чи готові ви жити по правді?
 Всі козачата: Готові. 
(Звучить пісня)
Ведучий 2.: Що ж, бачу, ви готові до змагання, то ж починаємо наші забави.
1 конкурс "Козацька естафета"
На першому етапі перший козак повинен добігти до стільця, оббігти навколо нього і, вдягнувши на себе  українське вбрання .(грає музика )
Ведучий1 .  2 конкурс 
Проскакати на “коні” (з м’ячем затиснутим між ногами) дистанцію, повернутись .(грає музика )
Ведуча1.: Ось тобі і козаки! Цікаво, а що потрібно робити, щоб такими стати?
Ведучий2: Потрібно мати велику силу, а щоб її мати, треба багато їсти.
Ведуча1: А яка головна козацька страва? (Запитання до залу.) Правильно, куліш. Отож, ми зараз і побачимо, чи полюбляють  наші козаки цю страву.
Ведучий 2.3 конкурс ,,З"їж куліш"
 Ось вам по  макітрі з кулішем і ложки для козаків . За сигналом ведучого вони починають їсти його. Виграє той , який впорається із завданням швидше.(грає музика )
Ведуча1: Бачу порожнісінькі миски. А ти говорив, що вони не козаки!
Ведучий2: Так, вони їли те, що ми їм приготували. А чи самі вміють готувати?
Ведуча1 Зараз перевіримо, але спочатку скажи, яка козацька страва найпопулярніша в Україні?
Ведучий2: А її їдять зранку чи ввечері?
Ведуча1: Козак їсть і зранку, і вдень, і ввечері, особливо такі гарненькі, смачненькі, маленькі і великі, з сиром, картоплею, грибами, вишнями і звуть їх...
Ведучий2: Та це ж вареники. Я їх теж люблю.
Ведуча1: Отож ми зараз подивимося, чи вміють наші козаки ліпити їх.
Ведучий2 .4 конкурс «Зліпи вареник».

  Пластилін, дощечки  будуть вашими помічниками.(грає музика ) 
Ведучий:1 Ось подивись, які гарні вареники зліпили наші козаки!
Ведуча2: Ти їх віднеси на пробу козацькій старшині. Нехай вони оцінять працю наших козаків. Подякуйте, нашим козакам. Аплодисменти.
Ведуча1 А зараз конкурс  для  логіки. До мене підходять по одному козаки і витягують запитання і дають  відповідь.
5 конкурс "Знавців".
 Козаки підходять до ведучого який тримає у руках шапку. 
Козаки по черзі витягують із шапки запитання і відповідають на них. Виграє той, хто дасть найбільшу кількість правильних відповідей.
Запитання для конкурсу:
1. Що означає слово «козак»?(вільний )
2. Де знаходиться Запорізька Січ?(о. Хортиця )
3. Як називається місце, де жили козаки?(курінь )
4. Хто був першим козацьким гетьманом?(Вишневецький )
5. Кого на Січі називали джурою?(хлопчика сироту )
6. Чи були на Січі жінки? Чому?(жінки бранки )
7. Як називалися козацькі судна?(галери )
8. Назвіть деякі речі, якими користувалися козаки.
9. Назвіть атрибут влади гетьмана.
10. Хто зруйнував Запорізьку Січ? 
Ведуча:2 Ось подивіться - це наші козаки. Вони із честю ви¬тримали всі випробування і можуть гідно носити це почесне звання - «козак».
Ведуча1: А зараз довгожданий момент - козацька старшина виносить своє рішення. Звучить музика.
Козацька старшина зачитує своє рішення: усім учасникам конкурсу присвоїти звання «козак» і вручити пам'ятні подарунки 
Ведуча2: Після сьогоднішніх наших змагань в нас залишається світла пам'ять про
славні подвиги наших предків-запорожців. Отож, пам’ятаєте, дорогі діти,
що ви є нащадками славних українських козаків. 
Ведучий1: То ж любіть Україну, шануйте її народ. Хай кожен з вас своїми добрими справами і вчинками  доведе  
Два ведучих разом: що козацькому роду нема переводу! 


Сценарій " Свято Матері."

   В.1.

Добрий день вам, любі мами

Що зібрались у цій залі,

Раді з святом вас вітати,

Щастя і добра бажати.

В.2

“Яке найкраще слово в світі?”

Раз мудрий хтось питав людей.

“Здоров’я”,

відповів так хворий.

“Ні! Молодість!”

сказав старий.

В.1

“Найкраще хліб-

жебрак говорить.

“Перемога”, -

відповів стрілець.

“Найкраще -

воля!” – сказав невільник.

“Ні, правда!

обставав мудрець.

В.2.

Аж тут з куточка обізвався

Сирітка, ще малий хлопчак:

“Найкраще в світі слово “Мама!”

І всі сказали: “Мама!

Так”.

А зарез переглянемо презентацію створення свята матері.

В.1.

 Ми запрошуємо усіх до спільної молитви до  Матінки Божої.

Нехай Пречиста

Діва Марія

береже усіх наших матерів.                                              

Молитва(читає учениця).

В.2

Линуть в небо птахів дивні співи,

 В них така гармонія і така краса!

 Це весна чарівна, всі довкіл щасливі,

 І блищить під сонцем вранішня зоря.

 В.1

 Засміялось в небі сонечко привітно,

 І земля квітками усміхнулась теж!

 А весна чарівна дивним цвітом квітне,

 І красі та щастю аж немає меж!                                                                                                                               2.

В.1.  А тому ми зібралися в цьому теплому від ваших сердець та світлому від ваших посмішок залі, щоб провести свято, яке ми назвали «МІС-ЮНА УКРАЇНКА».                                                                                                                                                                                                  

У ньому братимуть участь усі ті, хто вірить і сподівається, любить і перемагає, бо з ними – мудрість.                                                                                                     

 В.2.

 Весна-чарівниця, неначе цариця,

Наказ свій послала, щоб в цей день

 Краса вставала і зі святом всіх щиро вітала.

В.1.

 І волошку синьооку, і конвалію, й соняшник,

 І троянду червонобоку, і ромашки пелюсток.

 В.2

 Яскраві квіти – ці дівчата пречудові,

 І хочеться нам всім їх бачить знов і знову!

 В.1

 Тож привітаймо наших дівчат учасниць конкурсу. (Хлопці виводять дівчат по черзі)                                  

В.2 Вітайте оплесками Пилипака  Анастасія.

 

В.1. Коробкова Маргарита.

 

В.2. Назарук Анжеліка.

 

В.1. Сухан Олександра.

                                               

В.2

 Дівчата-україночки покажуть нам свою кмітливість та винахідливість, загальну культуру та оригінальність, знання рідної мови та літератури, історії , а також - вміння бути гарними господиньками. На них чекають різні випробування.  

В.1

Комусь пощастить більше, комусь менше. Але не треба сумувати у разі невдачі, не личить схиляти голови в тузі. Наш народ витривалий, сміливий, дотепний, веселий. Тож будемо гідними називатися українцями.   

В.2.  Оцінювати старання, таланти, вміння наших учасниць буде досвідчене журі…( Наумчук Людмила Миколаївна

                                Славінська Тетяна Іванівна

                                Марковець Юлія Миколаївна)

В.1.

  КОНКУРС «Познайомтеся зі мною».( 5 балів)

 Ви повинні протягом 2-3хв. розповісти про себе, свої інтереси і захоплення, про улюблене заняття і привітатись з членами журі й глядачами.

(проходить конкурс)

 

 

                                                                                                                                   3.

 В2. . Що ж, ви переконалися, що наші конкурсантки – чарівні, привабливі, загадкові, скромні. Тому всі вони будуть нагороджені за номінаціями: міс Чарівність,  міс Привабливість, міс Грація і найголовніша міс – міс 5 – Б клас

В.2.Слово журі.                                                                                                                                     

В.1..  А зараз поки дівчата-учасниці готуються до наступного конкурсу, запрошуємо на сцену хлопців 5 класу, які хочуть привітати всіх дівчат, жінок , мам зі святом  Мами (виступ 5 класу хлопці)                                                                                 

В.2 А ми переходимо до наступного, конкурсу, що має назву       “Розминка”. Завдання для учасниць: закінчити прислів’я. Час закінчується, тоді , коли завдання виконає хоча б одна з дівчат.

 (проходить конкурс)

В.1.  Поки наше шановне журі виставлятиме оцінки за  конкурс, пропонуємо музичну паузу. Дівчата виконають пісню про маму.(пісня)

 В. 2.  А ми переходимо до нашого наступного конкурсу “Мій кулінарний шедевр”. Завдання: приготувати бутерброд з принесених продуктів, дати йому назву. А поки учасниці будуть працювати.

ПОСЛУХАЄМО ГУМОРЕСКУ У ВИКОНАННІ УЧЕНИЦІ НАШОГО КЛАСУ                                                                                                                                   

В. 1. Журі є над чим працювати, а ми запрошуємо наших хлопців – помічників, які також можуть принести своїй напарниці додаткові бали. 

 ( Виходять хлопці.)

 Ваше завдання випити сік найшвидше і принести бали тій дівчині за яку вболіваєте.(проходить конкурс)

В. 2. Надіємося, що журі дуже уважно спостерігало за конкурсом, і належно його оцінить.

В.1.Слово журі.

В.2. Ні для кого не секрет, що наші дівчата найкращі господині,  але вони ще  і найчарівніші україночки. Наступний конкурс “Українкою я народилася”. – дефіле маленьких україночок.

Зустрічайте їх оплесками.

                   (Виходять  дівчатка по одній і залишаються на сцені)

В. 1. Талант — це природна обдарованість людини, здібність до творчої діяльності. Багато суперечок виникає щодо цього явища. Одні вважають, що талант формується в людини протягом життя, інші — що всі люди однаково талановиті, але хтось більше розвиває свій талант, а хтось — менше. Мабуть, кожна людина приходить у цей світ уже талановитою особистістю. Один виростає великим художником, інший — славнозвісним співаком, а хтось стає великим вченим і першовідкривачем.

Прекрасні, чарівні україночки ми запрошуємо вас до наступного конкурсу

   “Наші таланти”.(проходить конкурс)

В.2. Слово журі.

 

                                                                                                                                      4.

В.1. Журі, ви, напевне,  втомилися? У нас залишився ще один конкурс, але поки дівчатка готуються, запрошуємо всіх бажаючих додати  ще один бал до вже

зароблених.  Завдання сховане у кульці: ви вибираєте кульку, пробиваєте її і зачитуєте питання. Правильна відповідь – 1 бал.

                             (Проводиться конкурс)

В.2 . Конкурс «Чистюля». 

У конкурсі беруть участь по 2 дівчинки. На підлозі розкладаються по 4 надутих кульок для кожної з них. Дівчатка з допомогою віників повинні з мести всі свої кульки за лінію. Хто швидше  з мете всі кульки, той і переможець.

(проходить конкурс)

В.1 І ось настав хвилюючий момент. Журі оголосить результати учасниць і, звичайно ж, володарку звання "Міні-міс 5 Б класу."

(Після нагородження)

                                                                                                                                   8.        

В.1 Сподіваємося, що юні красуні-україночки прославлять на весь світ наші національні і культурні традиції, ніжну красу української берегині.

В.2 Дитячі очі - чисті й щирі,

Хай не торкнеться їх журба.

Живіть,  дівчатка,

в щасті й мирі,

Хай квітне сонечком душа!                                                                                      

В.1 Нехай не зникне віра

в казки й чудеса,

Хай будуть з вами завжди

любов і краса.

В.2.

Як  буде   краса  -  світ

врятованим буде,

До світла, до знань

будуть  йти усі люди.

       Звучить пісня «Скрябіна» запрошуємо батьків потанцювати з своїми дітьми.

 

        

Немає коментарів:

Дописати коментар